Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

Na co zwracacie uwagę wybierając swoje pierwsze czy kolejne konto? Podzielcie się swoimi doświadczeniami.

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
135
10-08-2015
Wiadomość 1 z 6 (10 303 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

Dla mnie przy pierwszym kontakcie przy wyborze konta kolejnego jest przede wszystkim bezpieczeństwo IT dostępu do banku, przejrzystość i funkcjonalność aplikacji dostępuEmotikon: Szczęśliwy

Potem wszystkie inne: np. prowizja od wypła gotówki lub liczba kart

Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 2 z 6 (10 187 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

szybkość działania. nie che mi sie czekać na "formalności"

Odpowiedz
0 Lajków
Ftscanady
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
2
0
20-11-2015
Wiadomość 3 z 6 (10 015 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

1. Koszty "bycia w banku" - opłata za konto, za przelewy, za kartę (wydanie, obsługa, odnowienie)

2. Jakość aplikacji internetowej - funkcjonalność, wygoda korzystania

3. Brak agresywności marketingowej

4. Brak (lub minimum) warunków "jak coś zrobisz, to coś dostaniesz" (np. zwrot opłat za kartę, "warunek aktywności" itp. idiotyzmy)

Odpowiedz
0 Lajków
Saszka
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
14
16
30-11-2015
Wiadomość 4 z 6 (9 750 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

Na system transakcyjny. Jak się sporo pracuje (nad przelewami) to szybki i intuicyjny system to podstawa (+ wersja mobilna). Warto sprawdzić lub popytać zanim się założy konto.
solooh
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
1
2
29-10-2015
Wiadomość 5 z 6 (9 520 wyświetleń)

Re.: Na co zwracacie uwagę wybierając konto?

Ja, zakładając konto w banku, przede wszystkim zwracałem uwagę na opłaty za kartę do konta, wiadomo - im mniejsza opłata oraz kwota potrzebna do jej uniknięcia tym lepiej.
Po drugie - bardzo ważne było dla mnie również podejście do klienta. Miła i fachowa obsługa to podstawa.
Jako, że często korzystam z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, niesamowicie istotna była także wspomniana już intuicyjność systemu transakcji.

Odpowiedz
0 Lajków
jedzbo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-11-2015
Wiadomość 6 z 6 (8 924 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy