24-07-2018 23:01
Witam serdecznie,
jestem w trakcie testowania ksiegowosci w ING. Decydujac sie na ta opcje, wychodzilem z zalozenia, ze wszystkie wplaty na moje konto firmowe beda eksportowane do ksiegowosci aby uniknac manualnego wprowadzania wszystkich wplat. Po kilku dniach w ksiegowosci nie pojawily sie zadne wplaty. Czy jest to zamierzone czy moze zle skonfigurowalem system?
Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam,
Kamil
25-07-2018 12:25 | Edytowano: 25-07-2018 12:27
Pobierz wyciąg w formacie MT940 i zaimportuj go do ING Księgowość:
Pracujemy nad tym, aby pobierały się one automatycznie.
25-07-2018 23:10
19-09-2018 12:57
Otrzymaliśmy informację, że błąd został wyprowadzony.
Obecnie uznania i obciążenia zaczytują się poprawnie
11-02-2019 10:19
Witam
W jaki sposób pobrać wyciąg w formacie MT940?
Mam jedynie dostępny PDF i CSV.
12-02-2019 08:15
MariuszObarski Aby pobrać wyciąg bankowy z konta:
• na stronie głównej wybierz zakładkę "Moje finanse”,
• wybierz interesujące Cię konto, kliknij w link "Wyciągi”
• lub kliknij w bąbel rachunku na stronie głównej i link "Wyciągi".
Dokument udostępniamy w formacie PDF i MT940.
Jeśli ta opcja nie jest u Ciebie dostępna, proszę, wyślij w załączniku zrzut ekranu.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
4 | |
4 |