09-01-2024 23:13
Aktualnie dostęp do konta wspólnoty ma 3 członków zarządu wspólnoty mieszkaniowej. Jeden z członków wspólnoty został usunięty i chcielibyśmy usunąć jego dostęp do konta, jak można tego dokonać najszybciej?
11-01-2024 08:27
Wniosek o usunięcie użytkownika jest dostępny w systemie ING Business po wyborze sekcji:
Przelewy – Nowy wniosek – Usuwanie użytkownika.
Blokadę możemy zlecić również pod numerem 32 357 00 24. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |