- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Konto wspólne
01-09-2019 17:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, zastanawiam się nad kontem wspólnym, dwie osoby, jedno konto, dwie oddzielne karty. Zależy mi jak na najniższej opłacie miesięcznej.
W przypadku konta komfort to będzie 12zł za prowadzenia konta + opłata za kartę jeśli nie wyda się 300zł. I tu pytanie, czy z każdej karty trzeba wydać 300zł (czyli łącznie 600zł)?
Wychodzi 12+7 czyli 19zł miesięcznie.
W przypadku konta direct wychodzi sama opłata za karty. Ale wtedy jedna osoba jest właścicielem, a druga osoba pełnomocnikiem. Jak to wygląda w praktyce?
No i pytanie czy można mieć dwie takie same karty (visa), bo reszta mnie nie satysfakcjonuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-09-2019 18:44
Re: Konto wspólne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
cieszę się, że pytasz o naszą ofertę. Aby uniknąć opłaty miesięcznej za kartę wysokości 7 zł, to w okresie od 29 dnia jednego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca należy wykonać płatności bezgotówkowe kartą na kwotę min. 300 zł. Dotyczy to każdej karty. Oznacza to, że w przypadku dwóch kart każdą z nich powinniście wykonać płatności na co najmniej 300 zł.
Do kont osobistych wydajemy tylko standardową kartę organizacji płatniczej Visa.
W przypadku konta Komfort obie osoby są współwłaścicielami. Na potwierdzeniach transakcji i w szczegółach konta są dane dwóch osób. W przypadku śmierci jednego z właścicieli konta, przekształcamy je na konto indywidualne.
Przy koncie Direct tylko jedna osoba widnieje jako właściciel konta. Natomiast pełnomocnik może mieć własną kartę i dostęp do bankowości internetowej. Pełnomocnictwo wygasa z dniem śmierci właściciela konta.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość