30-11-2020 06:14
30-11-2020 23:02
Dzień dobry,
nie robimy tego automatycznie. Jako właściciel jednoosobowej działalności gospodarczej, to zlecisz taką zmianę:
- po zalogowaniu do Mojego ING: na czacie lub przez zakładkę: Wiadomości -> Napisz do nas -> Prześlij dokumenty,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 96 - w dni robocze od 8:00 do 20:00.
Jeśli prowadzisz inną formę prawną firmy, to zmianę zgłosisz w oddziale.
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |