30-11-2020 06:14
30-11-2020 23:02
Dzień dobry,
nie robimy tego automatycznie. Jako właściciel jednoosobowej działalności gospodarczej, to zlecisz taką zmianę:
- po zalogowaniu do Mojego ING: na czacie lub przez zakładkę: Wiadomości -> Napisz do nas -> Prześlij dokumenty,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 96 - w dni robocze od 8:00 do 20:00.
Jeśli prowadzisz inną formę prawną firmy, to zmianę zgłosisz w oddziale.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025