05-07-2022 08:17
06-07-2022 08:42
To zależy od rodzaju i daty wpływu zajęcia egzekucyjnego do banku.
Jeśli założysz nowe konto, może zdarzyć się tak, że będzie ono objęte automatycznie na podstawie tego zajęcia.
Nawet jeśli tak się nie wydarzy nie możemy zagwarantować, że z czasem i tak te nowe konto nie będzie zajęte.
Więcej szczegółów możemy dla Ciebie sprawdzić jak skontaktujesz się ze specjalistami z działu zajęć egzekucyjnych.
Są oni dostępni na czacie w Moim ING i pod numerem infolinii: 32 357 00 69, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.