- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Jak pozbyć się konta?
18-08-2016 13:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Niedawno skończyłam 18 lat i wczoraj swoją naiwnością padłam ofiarą przemiłego pana z baku ing. Po mimo wielokrotnego odmawiania udało mu się "wcisnąć" mi "konto z lwem direct" oraz "Zbliżak visa paywaye".
Bardzo żałuję, że po prostu nie wstałam i nie odeszłam. Nie chciałam zakładać konta w banku. Jestem zdruzgotana i to wszystko nie może mi to dać teraz spokoju. Nie mam nikogo doświadczonego w kwesti bankowej, ani nikogo kto mógł by mi pomóc w pozbyciu się konta.
Czy jest jakiś sposób na pozbycie się konta i jaknajszybsze zerwanie umowy?
Wygląda na to, że muszę wpłacić na konto 15 zł - cena zbliżaka + kilka złotych aby móc kupić coś dwa razy we wrześniu licząc na zwrot 15 zł przez bank. Jednak przemiły pan poinformował mnie, że zwort tej kwoty nastąpi najpóżniej początkiem pażdziernika, a nie, że może potrwać do 3 miesięcy.
Dodatkowo czytając w umowie, wpłata na konto kosztuje 9 zł. A odstąpienie od umowy na kartę jest możliwe w ciągu 14 dni od otrzymania karty, o ile nie została nią wykonana żadna transakcja. Co mam teraz zrobić?
Dodam jeszcze, że nie otrzymałam jeszcze karty ani zbliżaka. Moje konto na ing również nie zostalo jeszcze aktywowane. Czy coś się stanie jeśli go nie aktywuje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-08-2016 14:02
Re.: Jak pozbyć się konta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. W tej sytuacji może Pani zamknąć konto w dowolnej placówce naszego banku. W przypadku naliczenia jakichkolwiek opłat o których nie została Pani poinformowana przyjmiemy reklamację. Proponuję kontakt z dowolną placówką naszego banku lub infolinią ING Banku Śląskiego pod numerem 32 357 00 62. Udzielimy Pani odpowiedzi na wszystkie pytania, część z nich wymaga weryfikacji w systemie banku co wiąże się z krótkim potwierdzeniem Pani tożsamości.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość