Odpowiedz

Dzień dobry,

 

Czy zamierzacie Państwo udostępnić od 1 lipca opcję łatwego generowania JPK_WB, które można zaimportować do zewnętrznych systemów?

 

Będzie to potrzebne ze względu na nowe przepisy, które zaczną obowiązywać mikroprzedsiębiorców.

 

Pozdrawiam,

Maciek

Odpowiedz
0 Lajków
mkowalski8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
27-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (5 962 wyświetleń)

Re: JPK_WB

mkowalski8 Na chwilę obecną nie mamy informacji co do terminu wdrożenia opcji generowania JPK w ramach usługi ING Księgowość. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (5 891 wyświetleń)

Re: JPK_WB

Trochę źle się zrozumieliśmy.

 

Nie chodzi mi o JPK_VAT i inne dokumenty stricte księgowe. JPK_WB to wyciąg bankowy, który na żądanie trzeba udostępnić skarbówce.

W związku z tym chciałbym wiedzieć, czy będzie opcja wygenerowania go z poziomu firmowego konta, czy będę musiał za każdym razem pisać do Państwa z żądaniem o jego przygotowanie. Nie interesują mnie żadne dodatkowe usługi w stylu ING Księgowość.

 

Pozdrawiam,

Maciek

Odpowiedz
0 Lajków
mkowalski8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
27-04-2016
Wiadomość 3 z 4 (5 853 wyświetleń)

Re: JPK_WB

Nie planujemy implementacji JPK_WB z poziomu bankowości internetowej. Jeśli udostępnimy taką usługę, to właśnie przez ING Księgowość.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 787 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy