Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Inne dane odbiorcy, poprawny numer rachunku

Witam, czekam na przelew zwrotów prowizji oraz składek ubezpieczeniowych z kredytów wcześniej spłaconych w jednym z banków - wystosowałam takie pisma dla babci, która nie prowadzi konta w banku i uznała, że zwroty mają zostać wpłacone na mój rachunek w Ing. Czy w związku z tym, że imię i nazwisko oraz adres w danych odbiorcy przelewu (babcia) będzie inny niż właściciel konta (ja) to przelew może nie zostać zrealizowany? Dodam jeszcze, że będzie to kwota około 20tys.
Odpowiedz
0 Lajków
Przemo25222
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-11-2020
Wiadomość 1 z 2 (5 438 wyświetleń)

Re: Inne dane odbiorcy, poprawny numer rachunku

Witaj,
przelewy krajowe banki realizują na podstawie numeru konta.
Jednak na Twoje konto nie powinny wpływać przelewy innej osoby - nawet bliskiej. 
Rozwiązaniem w tej sytuacji może być dodanie babci jako współwłaściciela do konkretnego konta. Możecie to zrobić w trakcie wspólnej wizyty w oddziale banku. 
W przypadku konta osobistego współwłaściciela można dodać do konta Komfort. Możesz też to zrobić w przypadku konta oszczędnościowego. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (5 345 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy