04-12-2022 20:51
6 listopada z mojego posta moderator MonikaC bezpodstawnie i bezzasadnie usunęła link do zamieszczonej w nim opinii prawnej ze strony firmowanej m.in. przez prof. UAM adw. dr hab. Elżbietę Hryniewicz-Lach w sprawie blokady środków na rachunku bankowym... pomimo moich protestów link został przywrócony dopiero 28 listopada, zapewne po to, by już nikt o nim nie pamiętał i do treści pod nim zawartych nie powracał, bo jakie inne wytłumaczenie być może?
tak więc ku sprawiedliwości dziejowej oraz ku wiecznej rzeczy pamiątce i ze szczególnymi "pozdrowieniami" dla błyskotliwego moderatora link ponawiam, bo wiedzy nigdy za wiele:
13-12-2022 19:35
Uwag dziś po mimo wysłania wszelkich dokumentów jakie wymagał bank zostało zablokowane konto mojej żony. Jesteśmy bez dostępu do pieniędzy.
14-12-2022 11:24
zgodnie z art.133 prawa bankowego bezpieczeństwo Twoich środków a także prawidłowe stosowanie przepisów pozostaje w nadzorze Komisji Nadzoru Finansowego i w moim przekonaniu tam musisz zwrócić się z prośbą o interwencję, jeżeli - jak twierdzisz - przekazano bankowi wszystkie wymagane dokumenty ergo wszelka dalsza dyskusja z bankiem traci sens...
- elektroniczna skrzynka podawcza KNF -> https://www.knf.gov.pl/o_nas/Elektroniczna_Skrzynka_Podawcza
- infolinia KNF -> tel. +48 (22) 262-58-00 e-mail: knf@knf.gov.pl
- więcej o sposobach przyjmowania przez KNF informacji o nieprawidłowościach -> https://www.knf.gov.pl/dla_konsumenta/sposob_przyjmowania_informacji_nieprawidlowosci
wysyłam Ci to także na PW, ponieważ tutaj niektóre linki mają tendencję do znikania...
14-12-2022 11:30
no proszę - napisałem posta i ten był znikł... co za dziwne zbiegi okoliczności mnie prześladują.... zatem powtarzam i ostrzegam, że będę tak czynił at mortem defecatem...
zgodnie z art.133 prawa bankowego bezpieczeństwo Twoich środków a także prawidłowe stosowanie przepisów pozostaje w nadzorze Komisji Nadzoru Finansowego i w moim przekonaniu tam musisz zwrócić się z prośbą o interwencję, jeżeli - jak twierdzisz - przekazano bankowi wszystkie wymagane dokumenty ergo wszelka dalsza dyskusja z bankiem traci sens...
- elektroniczna skrzynka podawcza KNF -> https://www.knf.gov.pl/o_nas/Elektroniczna_Skrzynka_Podawcza
- infolinia KNF -> tel. +48 (22) 262-58-00 e-mail: knf@knf.gov.pl
- więcej o sposobach przyjmowania przez KNF informacji o nieprawidłowościach -> https://www.knf.gov.pl/dla_konsumenta/sposob_przyjmowania_informacji_nieprawidlowosci
15-12-2022 12:32
Jestem po rozmowie z Rzecznikiem Finansowym. W moim przypadku zajmie się sprawa po rozpatrzeniu reklamacji przez bank. Z tego co RZF mówi nie mają podstaw do blokowania konta. Dziś jeśli nie odblokują konta idę zamykać wszystkie konta które mam w ing do 12 lat. Prowadzę konta firmowe indywidualne. Nie odpuszczę tego jeśli będzie trzeba nagłośnie sprawę w TV.
15-12-2022 21:29
15-12-2022 21:43
15-12-2022 21:44
15-12-2022 21:49
16-12-2022 11:04
ta kara czy te kary to pokłosie afery z praniem brudnych pieniędzy w polskim ING przez rosyjskich i ukraińskich oligarchów /podejrzewam, że chodziło o możliwość obracania nielegalnymi środkami na rynkach zachodnich, kiedy przyjdzie im uciekać/...
efekt jest taki, że ING BŚ pragnie się teraz wykazać nadgorliwością i uderza w krajowych klientów - drobnych ciułaczy podczas gdy pranie brudnych pieniędzy dotyczy rekinów i to raczej spoza Polski... mam jedynie nadzieję, że wszyscy poszkodowani będą nagłaśniali swoje problemy oraz bombardowali nadzór bankowy...
dla zainteresowanych - szukajcie fraz związanych z nazwą holenderskiego miasta Nieuwegein, spółki w nim działającej Schildershoven Finance B.V. w zestawieniu z ING BŚ... linków nie wstawiam, żeby nie dawać pretekstu moderacji...
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |