16-11-2023 20:36
wyczyść ciasteczka w przeglądarce... a jeszcze lepiej użyj VPN, który da Ci możliwość wyboru IP z Polski...
co do blokady - zgodnie z obowiązującymi przepisami z powodów "antyterrorystyczno-pralnianych" bank może zablokować konto odpowiednio na 24 lub 72 godziny cytuję:
Jeśli instytucja finansowa ma uzasadnione podejrzenie, że część środków na koncie pochodzi z działalności przestępczej (na przykład z tzw. prania pieniędzy), może zablokować taką transakcję na 24 godziny, informując Generalnego Inspektora Informacji Finansowej o swoich obawach.
W przypadku podejrzenia popełnienia przestępstw innych niż pranie pieniędzy i finansowanie terroryzmu, blokadę środków – i to na 72 godziny – umożliwia ustawa Prawo bankowe, przy czym bank musi poinformować o swoich podejrzeniach prokuratora.
co to oznacza - ponieważ 3 miesiące to nieco więcej, niż 24 czy nawet 72 godziny, zwróć się mailowo do GIIF albo prokuratora rejonowego w mieście-siedzibie oddziału banku albo za pośrednictwem polskiej placówki dyplomatycznej aby ustalić, czy bank zawiadomił któregoś z nich o blokadzie konta oraz nadmień, ile trwa owa blokada w Twoim przypadku i poproś o podjęcie stosownych działań pamiętając, że w każdej sprawie cywilnej prokurator może występować z urzędu zwłaszcza, że przypadek nie jest jednostkowy a Ty jesteś na innym kontynencie...
żeby było łatwiej namiary do GIIF:
Adres:
Departament Informacji Finansowej
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
tel.: (0-22) 694-30-60
fax: (0-22) 694-54-50
e-mail: sekretariat.IF@mf.gov.pl
16-11-2023 22:40
Tak, a kto nakazuje bankom takie regulacje? Wszystkich nas traktują jak złodziei, bo ktoś na górze (mam na myśli władze) ma jakiś urojenia i wszystkich nas wrzucają do jednego wora. Nie zgadzam się z tym aby banki aż tak ingerowały w nasze środki. To nie my jesteśmy dla banków, a banki dla nas - przynajmniej tyle w teorii.
17-11-2023 03:24
18-01-2024 19:48
Zgadza się - przeginają mocną ostatnio w drugą stronę. Zatrudniali ostatnio analityków KYC, bo śmigały nabory na te stanowiska, i teraz nie wiem, na jakiej podstawie - lub jak - pracują ci analitycy - nękają wszystkich jak popadnie żądając wszystkiego co tylko mógłbyś przedstawić.
Możesz pracować 20 lat, odkładać i oszczędzać z tej pracy, nie kręcisz żadnych wałków, zaufasz ING jako bankowi, bo mieli dobry procent i przelejesz oszczędności swojego życia, które odkładałeś od XXXX lat gdzie indziej, i zaraz dostaniesz list z natychmiastowym wezwaniem do przedstawienia: umowy o pracę, wynagrodzeń, PIT'ów itp.
Znajomy prowadzi działalność od dziada-pradziada - tylko z tego czerpie dochód, dobrze mu idzie od -dziesiąt lat, i to samo - poszedł do ING ze swoimi oszczędnościami - wezwanie, żądanie przedstawiania faktur, sprawozdań, ksiąg firmy.
Jednym słowem - nie warto im zaufać i iść z oszczędnościami, bo od razu pytanie o dochód, i zaraz po tym z automatu, przedstawiaj: umowy, przelewy, pity, faktury, księgi - potwierdzaj - trzymaj, wszystko najlepiej z 30 lat!
Co lepsze - inny znajomy jest u nich od początku swojej działalności, od początku wszystko trzyma u nich - wszystko przejrzyste - Analityk "wylosował" - przedstawiaj, dostarczaj, udowadniaj.
Jednym słowem - chyba lepiej im nie ufać i nie powierzać jakichkolwiek oszczędności z innego banku, bo od razu "algorytm", albo też "analityk" - pisemko, groźba rozwiązania, oświadczenie, żądanie przedstawienia wszystkiego - najlepiej udowodnij sprzed 30 lat, a jak nie - to blokada i rozwiązanie umowy.
Miałem do czynienia z wieloma bankami, którym powierzałem swoje oszczędności ze względu na korzystną ofertę z ich strony, ale z takim traktowaniem jak w ING spotkałem się pierwszy raz.
Piszą, że to pokłosie tej sprawy, co ING dostał karę za tego oligarchę, ale przeginają ostro.
20-01-2024 14:52
Przyszedłem tu tylko po to, aby również wyrazić moje niezadowolenia z tego co wyprawia ten bank.
Te żądania wyspowiadania się ze środków, które wpływają na konto mają znamiona nękania - tym bardziej, że to groszowe wpłaty w bankomacie.
w aplikacji jest komunikat "PILNA INFORMACJA Prosimy Pana ponownie o dostarczenie oświadczenia o źródle pochodzenia środków"
a w treści "Oświadczenie jest konieczne, abyśmy mogli stosować środki bezpieczeństwa finansowego. Środki te to działania, których wymaga od nas ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu."
tak jak wykazali przedmówcy - są to komunikaty zupełnie bezprawne, bo aby był obowiązek zbierania takich oświadczeń wcześniej musi istnieć skonkretyzowane podejrzenia, że bezpieczeństwo finansowe (kogo?) jest zagrożone.
To jest jawny SKANDAL i TERROR BANKOWOŚCI!
ING powinno kiedyś odpowiedzieć za te pozaprawne działania.
02-02-2024 18:21
U mnie to trwa już to dzisiaj miesiąc...
02-02-2024 18:23
02-02-2024 18:30
U mnie to samo od 2 stycznia - zablokowany konto maklerskim za brak aktualizacje dowodu - próbuję uzyskać dostęp do swoich pieniędzy w ING Makler, byłem 7 razy w oddziałach ING w Warszawie + liczne rozmowy telefoniczne. Dzisiaj po raz 3 powtórzyłem ankietę dochodów. W oddziałach nikt nic nie wie, na infolinii nikt nic nie wie...
także odp. z moja reklamacji z ING mi skieruje do ING makler które z powrotem mi skieruje do ING i tak w kółko od 02.01.2024.
Nie proszę o przysługi, nie proszę o kredyt, chcę tylko moje pieniądze i akcje, które są w ING Makler.
W ING nikogo to nie obchodzi, nikt nic nie wie...
04-02-2024 10:06
Przykro mi, ale przez forum nie mamy dostępu do szczegółów Twojego konta. Skontaktuj się z nami na czacie w bankowości (od poniedziałku do soboty w godz. od 8:00 do 22:00) lub z infolinią pod numerem +48 32 357 00 69.
05-02-2024 10:15
Mój post na forum nie jest sposobem na skontaktowanie się z wami, a jedynie ostrzeżeniem innych klientów przed waszą firmą.
Ponieważ tak, jesteśmy klientami. Bez nas nie ma ING.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |