Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Dwukrotne pobranie środków za jedną transakcję

Witam,

mam problem, zamawiałam ostatnio dwa bilety na stronie Ticketmaster i nie wiem jak to się stało, ale pobrało mi z konta jak za trzy...

Mam teraz ujemne saldo na koncie i nie mogę robić żadnych transakcji ani przelewów... Zostałam bez środków i jeszcze na minusie.... Czy to wina banku, czy Ticketmastera? Co mam z tym zrobić? Dodaję screen z konta na którym wszystko widać.

Odpowiedz
0 Lajków
ziooomeekk
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
21-09-2019
Wiadomość 1 z 2 (984 wyświetleń)

Re: Dwukrotne pobranie środków za jedną transakcję

Witaj,

jedna z transakcji na przesłanym zrzucie to blokada. Może to oznaczać, że płatność zakończyła się błędem, jednak Ticketmaster nas o tym nie poinformował. Standardowo, blokada może utrzymywać się na koncie do 8 dni. W tym czasie oczekujemy na sygnał od sprzedawcy - jeśli płatność się udała, księgujemy ją, jeśli nie - zwracamy na konto. W tym przypadku, proszę zadzwoń do nas (+48 32 357 00 69), infolinia jest całodobowa. Sprawdzimy, czy możemy zwrócić Ci pieniądze wcześniej.

 


Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
126
37
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (844 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy