Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Dwukrotne pobranie środków za jedną transakcję

Witam,

mam problem, zamawiałam ostatnio dwa bilety na stronie Ticketmaster i nie wiem jak to się stało, ale pobrało mi z konta jak za trzy...

Mam teraz ujemne saldo na koncie i nie mogę robić żadnych transakcji ani przelewów... Zostałam bez środków i jeszcze na minusie.... Czy to wina banku, czy Ticketmastera? Co mam z tym zrobić? Dodaję screen z konta na którym wszystko widać.

Odpowiedz
0 Lajków
ziooomeekk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-09-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 795 wyświetleń)

Re: Dwukrotne pobranie środków za jedną transakcję

Witaj,

jedna z transakcji na przesłanym zrzucie to blokada. Może to oznaczać, że płatność zakończyła się błędem, jednak Ticketmaster nas o tym nie poinformował. Standardowo, blokada może utrzymywać się na koncie do 8 dni. W tym czasie oczekujemy na sygnał od sprzedawcy - jeśli płatność się udała, księgujemy ją, jeśli nie - zwracamy na konto. W tym przypadku, proszę zadzwoń do nas (+48 32 357 00 69), infolinia jest całodobowa. Sprawdzimy, czy możemy zwrócić Ci pieniądze wcześniej.

 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 655 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy