21-09-2019 12:48
Witam,
mam problem, zamawiałam ostatnio dwa bilety na stronie Ticketmaster i nie wiem jak to się stało, ale pobrało mi z konta jak za trzy...
Mam teraz ujemne saldo na koncie i nie mogę robić żadnych transakcji ani przelewów... Zostałam bez środków i jeszcze na minusie.... Czy to wina banku, czy Ticketmastera? Co mam z tym zrobić? Dodaję screen z konta na którym wszystko widać.
22-09-2019 12:51
Witaj,
jedna z transakcji na przesłanym zrzucie to blokada. Może to oznaczać, że płatność zakończyła się błędem, jednak Ticketmaster nas o tym nie poinformował. Standardowo, blokada może utrzymywać się na koncie do 8 dni. W tym czasie oczekujemy na sygnał od sprzedawcy - jeśli płatność się udała, księgujemy ją, jeśli nie - zwracamy na konto. W tym przypadku, proszę zadzwoń do nas (+48 32 357 00 69), infolinia jest całodobowa. Sprawdzimy, czy możemy zwrócić Ci pieniądze wcześniej.
Dzień dobry,
mam pytanie o ofertę private banking. Wg opisu na stronie ING, kryterium do skorzystania z oferty to "inwestycje min. 500 tys. zł lub
aktywa min. 1 mln zł".
Czy do inwestycji wliczają się w
... 22-03-2025Dzień dobry,
mam pytanie o to, jak rozliczany jest limit wejść do saloników Priority Pass w ofercie dla karty kredytowej - platynowej.
Czy limit 4 wejść dla posiadacza (+2 dla osoby towarzyszącej) jest
... 22-03-2025Dzien dobry,
Nie wiem czy juz ten temat byl poruszany, nie moglem znalesc podobnego tematu wiec zapytam - co sie stalo z mozliwoscia oplacania parkowania w strefach platnego parkowania w Gdyni poprzez
... 22-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |