04-12-2017 15:51
05-12-2017 15:57
Jeżeli przelew jest w historii jako zaksięgowany to oznacza, że go zrealizowaliśmy. Aby sprawdzić szczegóły tego przelewu prosimy o wiadomość przez Moje ING: Wiadomości -> Nowa wiadomość.
06-12-2017 11:04
A środki pomniejszyły się? Bo z tego co widzę na zrzucie ekranu to przelew nie został zrealizowany. Może Bank odbiorcy nie obsługuje w tym czasie szybkich przelewów?
Express Elixir to szybki przelew, nawet w kilka sekund. Działa podobnie jak płatność karta. Zakładana jest blokada, a po rozliczeniu transakcji jest ona zdejmowana. W przypadku prawidłowej realizacji przelewu zdjęcie blokady oznacza pomniejszenie salda. Blokada zaś pomniejsza dostępne środki. Jeżeli transakcja z różnych przyczyn nie dojdzie do skutku to blokada jest zdejmowana, a Twoje dostępne środki powiększone o wartość blokady.
Na ogół system działać powinien w sposób informujący użytkownika o braku możliwości wysłania przelewu w danym czasie do danego banku.
Jeżeli przyczyna jest inna, warto przesłać pytanie do Banku o wyjaśnienie sytuacji.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025