04-12-2017 15:51
05-12-2017 15:57
Jeżeli przelew jest w historii jako zaksięgowany to oznacza, że go zrealizowaliśmy. Aby sprawdzić szczegóły tego przelewu prosimy o wiadomość przez Moje ING: Wiadomości -> Nowa wiadomość.
06-12-2017 11:04
A środki pomniejszyły się? Bo z tego co widzę na zrzucie ekranu to przelew nie został zrealizowany. Może Bank odbiorcy nie obsługuje w tym czasie szybkich przelewów?
Express Elixir to szybki przelew, nawet w kilka sekund. Działa podobnie jak płatność karta. Zakładana jest blokada, a po rozliczeniu transakcji jest ona zdejmowana. W przypadku prawidłowej realizacji przelewu zdjęcie blokady oznacza pomniejszenie salda. Blokada zaś pomniejsza dostępne środki. Jeżeli transakcja z różnych przyczyn nie dojdzie do skutku to blokada jest zdejmowana, a Twoje dostępne środki powiększone o wartość blokady.
Na ogół system działać powinien w sposób informujący użytkownika o braku możliwości wysłania przelewu w danym czasie do danego banku.
Jeżeli przyczyna jest inna, warto przesłać pytanie do Banku o wyjaśnienie sytuacji.
Aplikacja bankowa dziala na bluestacks.com ale ING wymaga przyjścia do oddziału banku ze smartonem w celu aktywacji. Gratulacje ING obyście stracili klientów.
12-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
4 | |
4 |