- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
23-09-2017 16:57
Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-09-2017 20:23
Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli nie posiadasz dowodu osobistego, zakłada się ze nie masz uprawnień do jego posiadania, albo nie jesteś osobą, za którą się podajesz, logując do narzędzi ekonomiczno-administracyjnych.
Nie troluj i nie zakładaj kolejnych kont na forum, bo. bawisz mnie do łez jak ludzie w „mam talent” , który właśnie oglądam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-09-2017 05:37
Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Widać, że wielu ludzi tego nie wie lub nie jest świadoma.
Przychodzi do autoryzacji i system blokuje operacje. Pojawia się frustracja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-11-2017 21:36
Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kolejny absurd w powyższym temacie:
posiadam Profil Zaufany, który autoryzowany był za pośrednictwem ING Banku Śląskiego. Niestety mój bank, po wygaśnięciu ważności aktualnego dowodu, blokuje możliwość korzystania z bankowości internetowej (brak możliwości dokonywania przelewów i składania wniosków). Dziś chciałam złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, jednak by proces przebiegł pomyślnie, potrzebna jest kolejna autoryzacja ING Banku Śląskiego (???), której nie dostanę, ponieważ dowód wygasł i w myśl Ustawy o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy, nie mam prawa wykonywać żadnych transakcji za pośrednictwem banku...
To taki dodatkowy "bonus" dla nas, klientów -> jako jedyna jednostka weryfikująca tożsamość przed autoryzacją Profilu Zaufanego, blokujecie swoim podejściem do ustawy możliwość złożenia wniosku przez internet...
Osobiście odradzam wszystkim autoryzacje Profilu Zaufanego prze ING Bank Śląski. Lepiej wybierzcie się na pocztę lub autoryzujcie przez inne banki, bo żeby wyrobić dowód osobisty i tak nie potwierdzicie złożenia wniosku przez internet i będziecie musieli pójść do Urzędu osobiście.
Czy możecie mi Państwo wytłumaczyć, gdzie pojawiła się jakakolwiek informacja na ten temat, która przestrzegałaby potencjalnych użytkowników?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-11-2017 21:43
Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Osobiście uważam że to doskonały krok ze strony banku ze przeciwdziała starym praniem pieniędzy z kont na „słupa” , kont użytkowników nieświadomych.
Ps Gdybys był czujny złożył byś wniosek przed wypływem ważności obecnego dokumentu . Teraz jest po frytach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-11-2017 21:49
Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Informacja, owszem, była. Jest przysypana nachalnymi, hurtem sypiącymi się reklamami w folderze spam.... naczy się w folderze z pocztą.
Ciekawym jest fakt, że smsowe reklamy przychodzą non stop, natomiast istotnej informacji smsem już wysłać się nie da, bo sms jest zbyt drogi dla banku, by przesyłać nim tak istotne informacje.
Wstyd!
PS. Zarejestrowanie nowego nr-u dowodu odbyło się natychmiastowo przez stronę ing.
Szanowny Mój Banku - ciekawi mnie, czy gdybym "pomylił się" w numerze dowodu, rejestracja również przeszłaby bez zacięć? Czy nr dowodu jest zabezpieczony jakąś "sumą kontrolną", jak to ma miejsce w przypadku peselu? Czy mój nr dowodu podczas jego rejestrowania został porównany z jakąś administracyjną bazą danych?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-11-2017 08:21
Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szanowny Mój Banku - ciekawi mnie, czy gdybym "pomylił się" w numerze dowodu, rejestracja również przeszłaby bez zacięć? Czy nr dowodu jest zabezpieczony jakąś "sumą kontrolną", jak to ma miejsce w przypadku peselu? Czy mój nr dowodu podczas jego rejestrowania został porównany z jakąś administracyjną bazą danych?
Pole powinno być walidowane.
Co do sprawdzenia jego autentyczności w centralnej bazie to raczej nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-11-2017 20:53 | Edytowano: 30-11-2017 20:58
Re: Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Justyna458 Informujemy naszych klientów przez bankowość internetową na 6 miesięcy przed upływem daty ważności dowodu o zbliżającej się dacie wygaśnięcia dokumentu.
Po utracie daty ważności Twojego dowodu nie będziesz mogła potwierdzić wniosku przez Profil Zaufany.
Informacje o odmowie zlecenia przelewu, w przypadku braku aktualizacji dokumentu tożsamości znajdziesz w naszym regulaminie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-12-2017 08:26
Re: Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W tym przypadku akurat Bank robi użytkownikowi w pewnym sensie uprzejmość, że przypomina mu o tak istotnej rzeczy jak kończący się termin wymiany dowodu osobistego. To poniekąd obywatelski obowiązek i swego rodzaju społeczna odpowiedzialność.
Brak możliwość wykonania poszczególnych operacji w systemie bankowości internetowej czy "przy okienku" jest dla mnie w pełni zrozumiała i oczywista.
W pełni zgadzam się też z tym o czym pisał wyżej @Konto usunięte.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-12-2017 18:52
Re: Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kolego mcumberpl
Czy czytasz z uwagą WSZYSTKIE reklamy, które przychodzą do Ciebie mailem?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość