Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Brednie jakich mało. Normalnie nikt nie weryfikuje tożsamości przy każdym przelewie z dow. Osobistego. To że dowód traci ważność nie zmienia tożsamości. Co więcej dla konta firmowego to ogromny problem. Dlatego dziękuję bardzo za bardzo słabą jakość usług i blokijcie sobie słynnego aktora
Odpowiedz
0 Lajków
Tomik-sly
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-09-2017
Wiadomość 41 z 92 (14 596 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Jeżeli nie posiadasz dowodu osobistego, zakłada się ze nie masz uprawnień do jego posiadania, albo nie jesteś osobą, za którą się podajesz, logując do narzędzi ekonomiczno-administracyjnych.

Nie troluj i nie zakładaj kolejnych kont na forum, bo. bawisz mnie do łez jak ludzie w „mam talent” , który właśnie oglądamEmotikon: Szczęśliwy 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 42 z 92 (14 577 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Sprawa ma już tyle tematów, że sugerowałbym moderatorom wpis na blogu o tym dlaczego Klient powinien zaktualizować swoje dane nie tylko w banku.
Widać, że wielu ludzi tego nie wie lub nie jest świadoma.
Przychodzi do autoryzacji i system blokuje operacje. Pojawia się frustracja.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 43 z 92 (14 419 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Kolejny absurd w powyższym temacie:

 

posiadam Profil Zaufany, który autoryzowany był za pośrednictwem ING Banku Śląskiego. Niestety mój bank, po wygaśnięciu ważności aktualnego dowodu, blokuje możliwość korzystania z bankowości internetowej (brak możliwości dokonywania przelewów i składania wniosków). Dziś chciałam złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, jednak by proces przebiegł pomyślnie, potrzebna jest kolejna autoryzacja ING Banku Śląskiego (???), której nie dostanę, ponieważ dowód wygasł i w myśl Ustawy o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy, nie mam prawa wykonywać żadnych transakcji za pośrednictwem banku... 

To taki dodatkowy "bonus" dla nas, klientów -> jako jedyna jednostka weryfikująca tożsamość przed autoryzacją Profilu Zaufanego, blokujecie swoim podejściem do ustawy możliwość złożenia wniosku przez internet... 

Osobiście odradzam wszystkim autoryzacje Profilu Zaufanego prze ING Bank Śląski. Lepiej wybierzcie się na pocztę lub autoryzujcie przez inne banki, bo żeby wyrobić dowód osobisty i tak nie potwierdzicie złożenia wniosku przez internet i będziecie musieli pójść do Urzędu osobiście.

 

Czy możecie mi Państwo wytłumaczyć, gdzie pojawiła się jakakolwiek informacja na ten temat, która przestrzegałaby potencjalnych użytkowników? 

Odpowiedz
0 Lajków
Justyna458
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-11-2017
Wiadomość 44 z 92 (13 608 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

W tym wątku są to posty z kont jednej i tej samej osoby. Zasiada jest proste jest post jest odpowiedz.

Osobiście uważam że to doskonały krok ze strony banku ze przeciwdziała starym praniem pieniędzy z kont na „słupa” , kont użytkowników nieświadomych.

Ps Gdybys był czujny złożył byś wniosek przed wypływem ważności obecnego dokumentu Emotikon: Szczęśliwy. Teraz jest po frytach.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 45 z 92 (13 599 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Informacja, owszem, była. Jest przysypana nachalnymi, hurtem sypiącymi się reklamami w folderze spam.... naczy się w folderze z pocztą.
Ciekawym jest fakt, że smsowe reklamy przychodzą non stop, natomiast istotnej informacji smsem już wysłać się nie da, bo sms jest zbyt drogi dla banku, by przesyłać nim tak istotne informacje.

Wstyd!

 

PS. Zarejestrowanie nowego nr-u dowodu odbyło się natychmiastowo przez stronę ing.

Szanowny Mój Banku - ciekawi mnie, czy gdybym "pomylił się" w numerze dowodu, rejestracja również przeszłaby bez zacięć? Czy nr dowodu jest zabezpieczony jakąś "sumą kontrolną", jak to ma miejsce w przypadku peselu? Czy mój nr dowodu podczas jego rejestrowania został porównany z jakąś administracyjną bazą danych?

 

Odpowiedz
0 Lajków
drugi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
31-08-2017
Wiadomość 46 z 92 (13 595 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

 


Szanowny Mój Banku - ciekawi mnie, czy gdybym "pomylił się" w numerze dowodu, rejestracja również przeszłaby bez zacięć? Czy nr dowodu jest zabezpieczony jakąś "sumą kontrolną", jak to ma miejsce w przypadku peselu? Czy mój nr dowodu podczas jego rejestrowania został porównany z jakąś administracyjną bazą danych?

 


Pole powinno być walidowane.

Co do sprawdzenia jego autentyczności w centralnej bazie to raczej nie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 47 z 92 (13 570 wyświetleń)

Re: Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

[ Edytowane ]

@Justyna458 Informujemy naszych klientów przez bankowość internetową na 6 miesięcy przed upływem daty ważności dowodu o zbliżającej się dacie wygaśnięcia dokumentu.

Po utracie daty ważności Twojego dowodu nie będziesz mogła potwierdzić wniosku przez Profil Zaufany.

Informacje o odmowie zlecenia przelewu, w przypadku braku aktualizacji dokumentu tożsamości znajdziesz w naszym regulaminie.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KamilaC
Moderator
Moderator icon
184
71
04-09-2015
Wiadomość 48 z 92 (13 507 wyświetleń)

Re: Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

W tym przypadku akurat Bank robi użytkownikowi w pewnym sensie uprzejmość, że przypomina mu o tak istotnej rzeczy jak kończący się termin wymiany dowodu osobistego. To poniekąd obywatelski obowiązek i swego rodzaju społeczna odpowiedzialność.

Brak możliwość wykonania poszczególnych operacji w systemie bankowości internetowej czy "przy okienku" jest dla mnie w pełni zrozumiała i oczywista.

W pełni zgadzam się też z tym o czym pisał wyżej @Konto usunięte.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 49 z 92 (13 449 wyświetleń)

Re: Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Kolego mcumberpl

Czy czytasz z uwagą WSZYSTKIE reklamy, które przychodzą do Ciebie mailem?

 

Pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy

 

Odpowiedz
0 Lajków
drugi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
31-08-2017
Wiadomość 50 z 92 (13 401 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pożyczka

Dzień dobry chciałam zapytać czy przy potrzebie wzięcia 4 pożyczki gotówkowej bank dzwoni do pracodawcy w celu weryfikacji

05-11-2024
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej

@Alison Możesz zmienić metodę autoryzacji płatności na SMS. Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING...

04-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem  w aplikacjiEmotikon: Szczęśliwy

04-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy