18-05-2017 11:49
Hej,
Może ktoś z Was będzie wiedział co jest przyczyną blokady rachunki i brak możliwości wykonywania jakichkolwiek transakcji? Dodam, że rachunek oszczędnościowy nie jest zablokowany, tylko główny. Na infolinii przyjeli reklamację i mam oczekiwać na odpowiedź. Niestety nie mogę podejść do oddziału ponieważ znajduję się za granicą.
19-05-2017 08:36
Zajęcie komornicze?
19-05-2017 09:58
Ciężko mi się odnieść do tego co może być powodem blokady o której piszesz. Jeżeli złożyłeś w tym temacie reklamację to proszę Cię o cierpliwość. Nasi analitycy na pewno udzielą Ci odpowiedzi. Przez forum nie jestem w stanie tego sprawdzić.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |