18-05-2017 11:49
Hej,
Może ktoś z Was będzie wiedział co jest przyczyną blokady rachunki i brak możliwości wykonywania jakichkolwiek transakcji? Dodam, że rachunek oszczędnościowy nie jest zablokowany, tylko główny. Na infolinii przyjeli reklamację i mam oczekiwać na odpowiedź. Niestety nie mogę podejść do oddziału ponieważ znajduję się za granicą.
19-05-2017 08:36
Zajęcie komornicze?
19-05-2017 09:58
Ciężko mi się odnieść do tego co może być powodem blokady o której piszesz. Jeżeli złożyłeś w tym temacie reklamację to proszę Cię o cierpliwość. Nasi analitycy na pewno udzielą Ci odpowiedzi. Przez forum nie jestem w stanie tego sprawdzić.
Dzień dobry. Założyłam kilka dni temu robota inwestycyjnego, wpłaciłam środki i oczekiwałam zgodnie z informacją 5 dni roboczych na realizację zlecenia. Dziś pojawiło się powiadomienie: Odroczona pła
... 13-11-2025Prosimy zatem o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
13-11-2025