18-05-2017 11:49
Hej,
Może ktoś z Was będzie wiedział co jest przyczyną blokady rachunki i brak możliwości wykonywania jakichkolwiek transakcji? Dodam, że rachunek oszczędnościowy nie jest zablokowany, tylko główny. Na infolinii przyjeli reklamację i mam oczekiwać na odpowiedź. Niestety nie mogę podejść do oddziału ponieważ znajduję się za granicą.
19-05-2017 08:36
Zajęcie komornicze?
19-05-2017 09:58
Ciężko mi się odnieść do tego co może być powodem blokady o której piszesz. Jeżeli złożyłeś w tym temacie reklamację to proszę Cię o cierpliwość. Nasi analitycy na pewno udzielą Ci odpowiedzi. Przez forum nie jestem w stanie tego sprawdzić.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |