Odpowiedz

Blokada na koncie

Dobry wieczór:

Dostaję wypłatę pod koniec miesiąca czyli np 28 luty - lub 1 dzień marca - i tak od kilku lat, pytanie dlaczego nie mogę pobrać z konta mojej wypłaty za miesiąc luty - otrzymałem ją 28 luty. Poprzednia wypłata ze względu na 1 dniowe opóźnienie w przelewie otrzymałem 1 lutego (za styczeń). Mam blokadę na koncie, ale moja wypłata jest zwolniona z tego "typu" działań. Rozumiem że ludzie którzy dostają wypłatę w połowie miesiąca nie mają takich problemów, a co z takimi jak ja? Czy teraz mam prosić komornika o to aby łaskawie mi oddał pieniądze? Wiadomo że tego nie zrobi.... proszę o rozwiązanie tego problemu, aha i nigdzie nie mogę zadzwonić bo nie mam jak - brak salda na koncie w banku i na telefonie - dlatego można jednie podać rozwiązanie tu na forum dla mnie i dla ludzi którzy będą mieli takie problemy w przyszłości. Dodatkowo proszę o nie kalkulowanie miesiąca że tyle + tyle daje tyle i tyle można mi zabrać bo ja to już wiem, ale z waszej strony nikt nie stara się rozwiązać błędu waszego systemu który nie uwzględnia takich sytuacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Marcepan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-03-2019
Wiadomość 1 z 5 (4 375 wyświetleń)

Re.: Blokada na koncie

12 godzin później... i nic, pieniądze między 1-3 w nocy zostały odblokowane komornikowi.... dziękuję że pozbawiliście mnie środków do życia.

Odpowiedz
0 Lajków
Marcepan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-03-2019
Wiadomość 2 z 5 (4 337 wyświetleń)

Re: Re.: Blokada na koncie

Nie wynika to z błędu naszego systemu. Z tego co napisałeś, otrzymałeś w jednym miesiącu dwie wypłaty. Kwota wolna przysługuje Ci w danym miesiącu i wynosi ona 1687,50 zł. Rozumiem, że prosiłeś abyśmy nie kalkulowali, jednak jeżeli suma Twoich wpływów przekroczyła tę kwotę, naszym obowiązkiem jest przekazanie pozostałej części do organu egzekucyjnego chyba, że wynagrodzenie jest zwolnione z zajęcia. W sytuacji, gdy tak faktycznie jest - proszę zadzwoń do nas: 32 357 00 69 lub napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy to. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 3 z 5 (4 332 wyświetleń)

Re.: Blokada na koncie

czat nie pomógł - Państwo w Państwie.

Odpowiedz
0 Lajków
Marcepan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-03-2019
Wiadomość 4 z 5 (4 317 wyświetleń)

Re: Re.: Blokada na koncie

Przez Społeczność trudno mi odnieść się do Twojej rozmowy na czacie. Być może nie mamy w tej chwili innego rozwiązania. Spróbuj jeszcze skontaktować się z komornikiem.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (4 304 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Witam, mam ten sam problem z serwisem epuap, loguję się normalnie bez problemu przez bankowość elektroniczną, przechodzę do załatwiania sprawy i w momencie próby wysłania ( dokumentacja do uzgodnienia

...

14-01-2025
PIN klucza u2f w apce mobilnej nie działa.

PIN dostępu do klucza u2f w apce mobilnej nie działa. Pracuje natomiast w przeglądarce bez zastrzeżeń.
Prawdopodobnie na wskutek aktualizacji Android 14 ewentualne Apki ING Dlaczego może ktoś coś... dz...

13-01-2025
Rezygnacja z 2 ostatnich transzy kredytu - aneks

Dzień dobry 

 

Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie). 

W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe  mieszkanie w związku z

...

13-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy