01-03-2019 00:39
Dobry wieczór:
Dostaję wypłatę pod koniec miesiąca czyli np 28 luty - lub 1 dzień marca - i tak od kilku lat, pytanie dlaczego nie mogę pobrać z konta mojej wypłaty za miesiąc luty - otrzymałem ją 28 luty. Poprzednia wypłata ze względu na 1 dniowe opóźnienie w przelewie otrzymałem 1 lutego (za styczeń). Mam blokadę na koncie, ale moja wypłata jest zwolniona z tego "typu" działań. Rozumiem że ludzie którzy dostają wypłatę w połowie miesiąca nie mają takich problemów, a co z takimi jak ja? Czy teraz mam prosić komornika o to aby łaskawie mi oddał pieniądze? Wiadomo że tego nie zrobi.... proszę o rozwiązanie tego problemu, aha i nigdzie nie mogę zadzwonić bo nie mam jak - brak salda na koncie w banku i na telefonie - dlatego można jednie podać rozwiązanie tu na forum dla mnie i dla ludzi którzy będą mieli takie problemy w przyszłości. Dodatkowo proszę o nie kalkulowanie miesiąca że tyle + tyle daje tyle i tyle można mi zabrać bo ja to już wiem, ale z waszej strony nikt nie stara się rozwiązać błędu waszego systemu który nie uwzględnia takich sytuacji.
01-03-2019 12:36
12 godzin później... i nic, pieniądze między 1-3 w nocy zostały odblokowane komornikowi.... dziękuję że pozbawiliście mnie środków do życia.
01-03-2019 12:59
Nie wynika to z błędu naszego systemu. Z tego co napisałeś, otrzymałeś w jednym miesiącu dwie wypłaty. Kwota wolna przysługuje Ci w danym miesiącu i wynosi ona 1687,50 zł. Rozumiem, że prosiłeś abyśmy nie kalkulowali, jednak jeżeli suma Twoich wpływów przekroczyła tę kwotę, naszym obowiązkiem jest przekazanie pozostałej części do organu egzekucyjnego chyba, że wynagrodzenie jest zwolnione z zajęcia. W sytuacji, gdy tak faktycznie jest - proszę zadzwoń do nas: 32 357 00 69 lub napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy to.
01-03-2019 18:02
czat nie pomógł - Państwo w Państwie.
01-03-2019 23:20
Przez Społeczność trudno mi odnieść się do Twojej rozmowy na czacie. Być może nie mamy w tej chwili innego rozwiązania. Spróbuj jeszcze skontaktować się z komornikiem.
Witaj,
do skorzystania z OKO Premium i z OKO Bonus Max potrzebne jest posiadanie statusu klienta Premium. Podam jakie warunki powinny być spełnione, żebyśmy wysłali zaproszenie.
Potrzebne jest spełnieni
Masz rację - jest to jeden ze sposobów, w jaki można było podejść do tego posta. Dodam, że w systemie iOS wchodzi w grę tylko ponowna instalacja aplikacji
28-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
4 | |
4 |