Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

BLOKADA PIENIĘDZY PRZEZ BANK - A KOMORNICY

Witam, chciałbym się dowiedzieć dlaczego bank blokuje pieniądze po przekroczeniu kwoty wolnej, w następnym miesiącu bank tą kwotę powinien odblokować pod względem kilku różnych komorników (chodzi mi o paredziesiąt złotych). Pytałem się w paru innych bankach taka sytuacja nie ma miejsca. W innym banku gdzie mam przelewane wynagrodzenie jak przekroczę kwotę o kilkanaście złotych to w następnym  miesiącu tą kwotę mam odblokowywaną. Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
BARTEK_29
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-10-2017
Wiadomość 1 z 4 (3 623 wyświetleń)

Re.: BLOKADA PIENIĘDZY PRZEZ BANK - A KOMORNICY

Ab sprawdzić sytuację, którą opisujesz, prosimy napisz do nas przez Moje ING: Wiadomości -> Napisz wiadomość.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
730
163
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 504 wyświetleń)

Re.: BLOKADA PIENIĘDZY PRZEZ BANK - A KOMORNICY

Niestety wasi pracownicy odpowiadają na to "nie bo nie", nie powołując się na konkretne fakty.

Odpowiedz
0 Lajków
BARTEK_29
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-10-2017
Wiadomość 3 z 4 (3 462 wyświetleń)

Re: Re.: BLOKADA PIENIĘDZY PRZEZ BANK - A KOMORNICY

Tak jak wspomnieliśmy przez forum nie jesteśmy w stanie sprawdzić niczego w systemie. Możesz do nas wysłać wiadomość przez Moje ING : Wiadomości > Napisz wiadomość lub zadzwonić na naszą infolinie zajęć egzekucyjnych pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna w dni robocze między 8:00 a 20:00 i w soboty od godziny 8:00 do 16:00.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
700
223
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 405 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z logowaniem do banku poprzez przeglądarkę Brave

Witam,

 

Mam problem z logowaniem do bankowości internetowej poprzez przeglądarkę Brave -> https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login.

Czas otwierania strony logowania jest bardzo długi ~15s, a w panelu

...

08-12-2022
Re: Blokada konta przez brak oświadczenia

Obowiązek zbierania informacji na temat pochodzenia środków nakładają na nas przepisy prawa. Między innymi ustawa z 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

...

08-12-2022
Re: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Bank sprytnie wstrzymuje się z odpowiedzią. Sam czekam na tę informację. Na stronie banku data zostaje bez zmian. To nie jest poważne traktowanie klientów.

08-12-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy