Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Analiza budżetu oraz kalendarz

[ Edytowane ]

W Waszym systemie jest Analiza Budżetu. Ale ma ona ogromnie duże braki. Mianowicie

1. Dlaczego przypisuje sobie niektóre płatności z automatu, który można zmienić ale tylko jednostkowo i na dodatek nie na zawsze (brak często takiej opcji do zaznaczenia przy zmianie aby pamiętało przy przyszłych transakcjach) Np INMEDIO się przypisuje do "rozrywki" a ja chciałbym aby to sie przypisywało do wydatków codziennych i za diabła nie idzie tego ustawić na stałe. Co transakcja, muszę wchodzić w historię i to zmieniać. A to irytuje. INMEDIO to przykład, bo jest wiele takich przypadków.

2. Dlaczego nie można poszerzyć możliwości wyboru? Co mi po wydatkach codziennych jak nie mam opcji - prezent, hobby, dla dziecka, pies/kot czy cokolwiek. Tak samo zdrowie - dziecko, weterynarz, lekarz itd. Rozrywka - klub, kino, restauracja itd.

Działa to płynnie, nie wiesza się  ale wybór opcji i kategorii jest śmieszne niski i ograniczony. Każdy bank, który posiada taką funkcjonalność (np Millenium czy mBank) posiadają nie tylko więcej kategorii ale również tworzenie własnych (zwłaszcza mBank)

Kiedy to się w końcu w ING zmieni, bo miało i nadal cisza.....

 

Brakuje również kalendarza. Dzięki niemu, każdy by sobie mógł wpisywać jakie go czekają wydatki i dzięki temu mógłby kontrolować kiedy i za co ma zapłacić. Kiedy taki "wynalazek" można się spodziewać w ING?

 

PS Dzisiaj napisałem kilka postów w kilku tematach. Nie po to aby skrytykować ale po to, aby korzystanie z ING byłoby jeszcze lepsze i wygodniejsze. Aby ING popatrzył czasami na konkurencję, która wiele rzeczy robi gorzej ale są miejsca, gdzie wychodzi im lepiej.
Poza tym jestem zadowolony z ING i chciałbym być jeszcze bardziej.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
264
47
03-02-2016
Wiadomość 1 z 5 (5 081 wyświetleń)

Re.: Analiza budżetu oraz kalendarz

Widzę, że źle napisałem. Tak to jest, jak się piszę z pamięci....
Oczywiście chodzi o "ANALIZA WYDATKÓW" Emotikon: Mrugający a nie Analiza Budżetu
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
264
47
03-02-2016
Wiadomość 2 z 5 (5 015 wyświetleń)

Re.: Analiza budżetu oraz kalendarz

[ Edytowane ]

Czy ten wątek jest w ogóle analizowany?

W tym temacie (z waszego blogu) jest bardzo dobry przykład jak powinny wyglądać kategorie i podkategorie ("Kto najczęsciej podejmuje decyzje zakupowe")
https://spolecznosc.ing.pl/-/Blog/Mamy-a-finanse-i-decyzje-infografika-na-podstawie-bada%C5%84/ba-p/...

Do tego powinno ING dążyć abyśmy mieli coś podobnego w systemie transakcyjnym "analiza wydatków" a nie to co mamy dzisiaj Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
264
47
03-02-2016
Wiadomość 3 z 5 (4 859 wyświetleń)

Re: Re.: Analiza budżetu oraz kalendarz

@viggen Dziękujemy za wszystkie Twoje opinie. Są one dla nas ważne - zgłaszane bezpośrednio przez Ciebie jako użytkownika usługi. Zapisaliśmy też opinię o Analizie wydatków i przekazaliśmy do zespołu, który odpowiada za rozwój tego obszaru w Moim ING. 
Jak tylko będziemy mieli informacje w tej sprawie dla Ciebie, wrócimy z nimi w kolejnej wiadomości.  





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (4 854 wyświetleń)

Re: Analiza budżetu oraz kalendarz

@viggen Obecnie możliwość zapamiętania zmiany kategorii dostępna jest tylko dla kolejnych przelewów realizowanych do danego odbiorcy. Aktualnie nie ma możliwości trwałego zapamiętania zmiany kategorii dla transakcji wykonywanych kartą płatniczą.
Planujemy rozwój narzędzi do zarządzania finansami w Moim ING. Dziękujemy za inspiracje dotyczące usprawnień. Twój głos w tej sprawie jest dla nas ważny, ponieważ zależy nam, aby narzędzia dostępne w Moim ING były użyteczne dla użytkowników Mojego ING. Uwzględnimy zgłoszone przez Ciebie propozycje w ramach analizy potrzeb klientów.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (4 539 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy