23-04-2020 10:28
23-04-2020 11:10
@Piomis7037 Dzięki za zgłoszenie. Wysłałem prośbę o przyśpieszenie Twojej reklamacji. Zajmiemy się nią tak szybko, jak będzie to możliwe
23-04-2020 12:59
27-04-2020 14:08 | Edytowano: 27-04-2020 14:09
@Piomis7037 Czy otrzymałeś już odpowiedź w swojej sprawie?
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |