Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

014895/042020 proszę o pilne rozwiązanie reklamacji

Witam. Proszę o pilne rozwiązanie reklamacji i odblokowanie środków w związku z pilnym zapotrzebowaniem. Z góry dziekuje
Odpowiedz
0 Lajków
Piomis7037
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
25-04-2019
Wiadomość 1 z 4 (2 171 wyświetleń)

Re: 014895/042020 proszę o pilne rozwiązanie reklamacji

@Piomis7037 Dzięki za zgłoszenie. Wysłałem prośbę o przyśpieszenie Twojej reklamacji. Zajmiemy się nią tak szybko, jak będzie to możliwe Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (2 162 wyświetleń)

Re: 014895/042020 proszę o pilne rozwiązanie reklamacji

Proszę o szybką realizację ponieważ są to jedyne środki które posiadam
Odpowiedz
0 Lajków
Piomis7037
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
25-04-2019
Wiadomość 3 z 4 (2 142 wyświetleń)

Re: 014895/042020 proszę o pilne rozwiązanie reklamacji

[ Edytowane ]

@Piomis7037 Czy otrzymałeś już odpowiedź w swojej sprawie?

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 4 z 4 (2 022 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy