23-04-2020 10:28
23-04-2020 11:10
@Piomis7037 Dzięki za zgłoszenie. Wysłałem prośbę o przyśpieszenie Twojej reklamacji. Zajmiemy się nią tak szybko, jak będzie to możliwe
23-04-2020 12:59
27-04-2020 14:08 | Edytowano: 27-04-2020 14:09
@Piomis7037 Czy otrzymałeś już odpowiedź w swojej sprawie?
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |