Odpowiedz

kradzież karty

Proszę mi powiedzieć, co powinienem zrobić gdy ukradziono mi karte, po czym zrobiono nią transkacje. Dodam ze karta juz zastrzezona i miałem ją ubezpieczoną. Jakie kroki powinienem zrobić wobec zakładu ubezpieczeń i co powinienem mieć?

Odpowiedz
0 Lajków
jerry90
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
01-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (5 375 wyświetleń)

Re.: kradzież karty

Skontaktuj się z nami 32 357 00 12 dodatkowo zgłoszenia szkody można dokonać rownież pod numerami Infolinii PZU SA: +48 801 102 102 lub +48 (22) 566 55 55.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
12
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 327 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy