05-09-2016 20:52
Proszę mi powiedzieć, co powinienem zrobić gdy ukradziono mi karte, po czym zrobiono nią transkacje. Dodam ze karta juz zastrzezona i miałem ją ubezpieczoną. Jakie kroki powinienem zrobić wobec zakładu ubezpieczeń i co powinienem mieć?
06-09-2016 16:53
Skontaktuj się z nami 32 357 00 12 dodatkowo zgłoszenia szkody można dokonać rownież pod numerami Infolinii PZU SA: +48 801 102 102 lub +48 (22) 566 55 55.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |