05-09-2016 20:52
Proszę mi powiedzieć, co powinienem zrobić gdy ukradziono mi karte, po czym zrobiono nią transkacje. Dodam ze karta juz zastrzezona i miałem ją ubezpieczoną. Jakie kroki powinienem zrobić wobec zakładu ubezpieczeń i co powinienem mieć?
06-09-2016 16:53
Skontaktuj się z nami 32 357 00 12 dodatkowo zgłoszenia szkody można dokonać rownież pod numerami Infolinii PZU SA: +48 801 102 102 lub +48 (22) 566 55 55.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |