24-11-2015 11:21
Witam,
w piątek dostałem pozytywną decyzję o zwiększeniu limitu na karcie kredytowej. Od razu ją zaakceptowałem on-line, jednak do dzisiaj limit nie został zwiększony.
Ile czeka się na pojawienie środków na koncie?
Pozdrawiam
24-11-2015 12:14
Mam to samo...
24-11-2015 13:55 | Edytowano: 24-11-2015 14:13
Środki powinny być dostępne maksymalnie w ciągu 48h. Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie prosimy o kontakt pod nr 32 357 00 69.
24-11-2015 18:05 | Edytowano: 24-11-2015 18:06
Na infolinii powiedzieli, że do 4 dni a nie 48h
24-11-2015 18:39
Limit na karcie kredytowej powinien być zwiększony do 2 dni roboczych po podpisaniu aneksu. Przepraszamy z powodu błędnie udzielonej informacji na infolinii.
24-11-2015 19:43
Więc sytuacja wygląda tak:
mam podpisaną elektronicznie umowę o zwiększenie limitu na karcie. Anks do umowy widze w systemie w "Moje wnioski".
Na infolinii mówią, że nie widza żadnej umowy w systemie, tylko karte z poprzednim limitem i każą zadzwonić jutro, gdy miną 4 dni od złożenia wniosku.
25-11-2015 09:02
U mnie przyjęli reklamację. Z umową wszystko w porządku. Problem leży w czynniku ludzkim. Ktoś zawalił...
25-11-2015 09:06
W umowie jest wyraźnie napisane, że środki zostaną udostępnione do 2 dni roboczych. Wskazana jest nawet konkretna data udostępnienia środków na karcie. W moim wypadku 23.11.2015. Nadal ich nie ma.
25-11-2015 13:06
W moim wypadku limit został zwiększony po godzinie 12:00 czyli z 2 dniowym opóźnieniem
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |