Odpowiedz

Zmiana wizerunku karty

Witam, mam pytanie.
Założyłem wczoraj konto w oddziale.
Dowiedziałem się,że mogę zmienić wizerunek mojej karty od razu jak wrócę do domu. Niestety nie mogę tego zrobić ponieważ moja karta jest jeszcze nie aktywna. Czy muszę czekać aż przyjdzie zwykła karta, aktywować ją i dopiero wtedy będę mógł zmienić wygląd karty?
Odpowiedz
0 Lajków
Mi3tiu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-08-2016
Wiadomość 1 z 3 (7 656 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty

Będziesz mógł skorzystac z opcji zmiany wizerunku karty po aktywacji dotychczasowej. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (7 598 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty

Nie trzeba czekać jeśli się nie chce (zawsze znajdzie się sposób - oto jeden z nichEmotikon: Szczęśliwy

 

Kolejnego dnia roboczego po ok. godzinie 9-tej zamówiona (tu w odziale, a ogólnie jakkolwiek) karta pojawi się na liście w zakładce karty.

Wtedy możesz ją zastrzec (kożystając z menu po lewej "Zastrzeganie karty")

i zamówić kolejną (w trakcie czego wybierając z rozwijanej listy "MOJA KARTA ING").

 

AlfaiOmega
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
08-08-2016
Wiadomość 3 z 3 (7 438 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy