Odpowiedz

Zmiana wizerunku karty

Witam, mam pytanie.
Założyłem wczoraj konto w oddziale.
Dowiedziałem się,że mogę zmienić wizerunek mojej karty od razu jak wrócę do domu. Niestety nie mogę tego zrobić ponieważ moja karta jest jeszcze nie aktywna. Czy muszę czekać aż przyjdzie zwykła karta, aktywować ją i dopiero wtedy będę mógł zmienić wygląd karty?
Odpowiedz
0 Lajków
Mi3tiu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-08-2016
Wiadomość 1 z 3 (7 290 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty

Będziesz mógł skorzystac z opcji zmiany wizerunku karty po aktywacji dotychczasowej. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (7 232 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty

Nie trzeba czekać jeśli się nie chce (zawsze znajdzie się sposób - oto jeden z nichEmotikon: Szczęśliwy

 

Kolejnego dnia roboczego po ok. godzinie 9-tej zamówiona (tu w odziale, a ogólnie jakkolwiek) karta pojawi się na liście w zakładce karty.

Wtedy możesz ją zastrzec (kożystając z menu po lewej "Zastrzeganie karty")

i zamówić kolejną (w trakcie czego wybierając z rozwijanej listy "MOJA KARTA ING").

 

AlfaiOmega
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
08-08-2016
Wiadomość 3 z 3 (7 072 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Czyli może widnieć jakaś część na minusie, dziekuje bardzo za odpowiedz 😊

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Jeśli Twoja umowa odnowi się automatycznie, to w takiej sytuacji limit nie musi być spłacony w tym dniu. Korzystasz z niego tak jak do tej pory Emotikon: Szczęśliwy

24-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy