04-08-2016 10:24
05-08-2016 09:17
Będziesz mógł skorzystac z opcji zmiany wizerunku karty po aktywacji dotychczasowej.
08-08-2016 10:29
Nie trzeba czekać jeśli się nie chce (zawsze znajdzie się sposób - oto jeden z nich![]()
Kolejnego dnia roboczego po ok. godzinie 9-tej zamówiona (tu w odziale, a ogólnie jakkolwiek) karta pojawi się na liście w zakładce karty.
Wtedy możesz ją zastrzec (kożystając z menu po lewej "Zastrzeganie karty")
i zamówić kolejną (w trakcie czego wybierając z rozwijanej listy "MOJA KARTA ING").
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |