30-01-2021 11:57
31-01-2021 12:00
@sansof93 Proszę, zadzwoń do nas w tej sprawie - (32) 357 00 12 (24/7). Jesteśmy też dostępni na czacie w Moim ING (po zalogowaniu do konta na dole strony). Sprawdzimy, gdzie ktoś próbował płacić Twoją kartą, po jej zastrzeżeniu.
Witam. Robiłam już kilka nadpłat, w różnych kwotach i dniach. Jak skrócić okres kredytowania? Niestety za każdym razem otrzymuje informację „Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania”. Nie chce mni
... 16-11-2024Dzień dobry,
na początek kilka słów wstępu: mam w ING kredyt hipoteczny, który zaciągnęliśmy wspólnie z żoną. Ja nie mam i nigdy nie miałem w ING żadnego konta, ale teraz z racji kredytu mam podgląd ra
... 16-11-2024No nieeeeee no, faktycznie znowu nie działa. Czy ING nie może wysłać przynajmniej części swoich informatyków na jakiś dodatkowy urlop, żeby przestali w końcu psuć coś co działa?
16-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |