Odpowiedz

Zastrzeżenie karty przy zmianie wizerunku

W dniu dzisiejszym, przy próbie zmiany wizerunku karty pomyłkowo zastrzegłam kartę debetową, która dopiero co została zamówiona. Od tamtej chwili karta cały czas wyświetla się jako zastrzeżona, a nowej nie da się zamówić. Czy jest możliwość, że w najbliższym dniu roboczym będę mogła ją na nowo zamówić czy jest to jakiś większy problem?

Odpowiedz
0 Lajków
cosmicoceans
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-10-2016
Wiadomość 1 z 4 (5 428 wyświetleń)

Re.: Zastrzeżenie karty przy zmianie wizerunku

Po zastrzeżeniu karty powinnaś mieć możliwość zamówienia nowej. Spróbuj jeszcze raz w usłudze Moje ING -> Oferta ING -> Karty i płatności -> Karty do kont -> Zaprojektuj swoją kartę. Powinno przerzucić Cię do dotychczasowej usługi ING BankOnLine do zakładki Zamów kartę do rachunku. Z listy wybierz Moja karta Visa Zbliżeniowa. Będziesz mogła ustalić swój wizerunek.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 367 wyświetleń)

Re.: Zastrzeżenie karty przy zmianie wizerunku

Co w przypadku gdy na liście wyświetla sie wyłącznie visa NFC i zbliżak, a visy zbliżeniowej brak?
Odpowiedz
0 Lajków
cosmicoceans
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-10-2016
Wiadomość 3 z 4 (5 358 wyświetleń)

Re.: Zastrzeżenie karty przy zmianie wizerunku

Chciałabym sprawdzić Twój problem, ale przez forum nie mam dostępu do Twoich danych. Napisz do nas przez usługę internetową zakładka Wiadomości lub zadzwoń 32 357 00 12.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 354 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy