01-10-2016 00:43
W dniu dzisiejszym, przy próbie zmiany wizerunku karty pomyłkowo zastrzegłam kartę debetową, która dopiero co została zamówiona. Od tamtej chwili karta cały czas wyświetla się jako zastrzeżona, a nowej nie da się zamówić. Czy jest możliwość, że w najbliższym dniu roboczym będę mogła ją na nowo zamówić czy jest to jakiś większy problem?
02-10-2016 08:19
Po zastrzeżeniu karty powinnaś mieć możliwość zamówienia nowej. Spróbuj jeszcze raz w usłudze Moje ING -> Oferta ING -> Karty i płatności -> Karty do kont -> Zaprojektuj swoją kartę. Powinno przerzucić Cię do dotychczasowej usługi ING BankOnLine do zakładki Zamów kartę do rachunku. Z listy wybierz Moja karta Visa Zbliżeniowa. Będziesz mogła ustalić swój wizerunek.
02-10-2016 11:19
02-10-2016 11:28
Chciałabym sprawdzić Twój problem, ale przez forum nie mam dostępu do Twoich danych. Napisz do nas przez usługę internetową zakładka Wiadomości lub zadzwoń 32 357 00 12.
Hej, czy próbowałeś tej taktyki?
Udało się czy były problemy przy doładowaniu?
Jeśli się udało, to jaka karta i jaka kwota?
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |