Odpowiedz

Zamówienie karty

Dzień dobry,
Próbuję od wczoraj (wczoraj założyłam konto) zamówić kartę przez aplikację. Niestety ciągle dostaję komunikat, że wystąpił problem z siecią (kod: 0000066), chociaż z internetem jest wszystko w porządku. Próbowałam również zamówić kartę przez wyszukiwarkę, ale nadal jest ten sam problem.
Proszę bardzo o pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
Yzhak13
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-02-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 493 wyświetleń)

Re: Zamówienie karty

Jeżeli masz problem z zamówieniem karty zarówno przez aplikację jak i na przeglądarce, to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 12. Tutaj nie jestem w stanie tego sprawdzić



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 486 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: FWK - co zaliczać do dochodów

Witam

zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc

...

16-12-2025
Re: Konsolidacja kredytu gotowkowego pod hipoteke

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st

...

16-12-2025
Re: Spłata kredytu hipotecznego

Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i

...

15-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy