25-02-2016 18:50
25-02-2016 20:43
Nie musisz znać poprzedniego PIN-u by nadać nowy. Możesz nadać nowy telefonicznie po weryfikacji lub po zalogowaniu w bankowości elektronicznej
28-04-2017 15:51
29-04-2017 16:24
@zaba00 Tak jak psaliśmy już wcześniej:
Nie musisz znać poprzedniego PIN-u by nadać nowy. Możesz nadać nowy telefonicznie po weryfikacji lub po zalogowaniu w bankowości elektronicznej.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024