Odpowiedz

Przeniesienie między kontami (z rachunku walutowego w PLN)

eśli otworzyć dwa konta (waluty i komfort). jaki wypłata będzie na przelewu (z rachunku walutowego (w dolarach amerykańskich) do komfortu (w PLN)?

Odpowiedz
0 Lajków
Yorky
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-07-2017
Wiadomość 1 z 4 (5 525 wyświetleń)

Re.: Przeniesienie między kontami (z rachunku walutowego w PLN)

Jeżeli dobrze rozumiem, to chodzi o przelew między kontami, w tym jedno walutowe.

Przelew zostanie zrealizowany po aktualnym kursie jaki obowiązuje w trakcie jego wykonania.

Po sprawdzeniu kursu użytkownik ma kilka sekund na jego zatwierdzenie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (5 460 wyświetleń)

Re.: Przeniesienie między kontami (z rachunku walutowego w PLN)

@Yorky Dodam, że za przewalutowanie pieniędzy między własnymi kontami nie pobieramy opłat. Możesz skorzystać z Kantoru, o którym pisze @Konto usunięte - wtedy zrealizujemy przewalutowanie według kursu, który zatwierdzisz. Kantor znajdziesz w Moje ING po wybraniu Usługi i narzędzia, a potem Usługi dodatkowe.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (5 435 wyświetleń)

Re.: Przeniesienie między kontami (z rachunku walutowego w PLN)

Bardzo wygodna obsługa Kantoru w Moje ING i korzystne kursy. Naprawdę duży plus dla Banku!

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (5 393 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy