Odpowiedz

Podwójne ściągnięcie pieniędzy przez hotel

Zarezerwowałem kilka nocy w hotelu, za co w momencie rezerwacji została mi wstrzymana 100% kwoty rezerwacji. Czy w momencie stawienia się w hotelu Pani mi powie, że mam płacić jeszcze raz, przez co będę miał skasowane 2X za ten nocleg, do czasu, aż tamta blokada mi zejdzie, czy to się jakoś tylko potwierdzi? Co jeśli nie będę miał podwójnej sumy na koncie?
Odpowiedz
0 Lajków
maciej2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-10-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 351 wyświetleń)

Re: Podwójne ściągnięcie pieniędzy przez hotel

Chciałbym Ci pomóc w tej sprawie natomiast nie wiem jak hotel będzie chciał rozliczyć Twoją rezerwację. Blokadę na karcie kredytowej możemy utrzymywać maksymalnie 8 dni kalendarzowych, a na karcie debetowej 11 dni kalendarzowych. Jeśli hotel wcześniej prześle nam informację o anulowaniu transakcji to jest szansa na odblokowanie tej kwoty szybciej. Jeśli hotel będzie chciał zrobić blokadę jeszcze raz, a braknie w tym czasie pieniędzy na karcie/ koncie to odrzucimy tę transakcję.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 301 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciemne tło apki

Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o. 

27-12-2024
Re.: Obecna aplikacja mobilna

Za chwilę 2025 rok, a dalej nie ma trybu ciemnego 🙃

27-12-2024
Re.: Ciemny motyw aplikacji

Za chwilę 2025 rok, a dalej nie ma trybu ciemnego w ING 🙃

27-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy