28-12-2017 23:39
Witam,
Jestem w tej chwili w USA, mam założone konto walutowe na USD, podpiętą doń kartę i ustawione wysokie limity na transakcje zagraniczne. Dzisiaj 3 razy próbowałem płacić kartą w 3 różnych sklepach i za każdym razem mam odmowę. Co mam zrobić?
29-12-2017 23:32
Jeśli limity są ustalone to nie mam możliwości przez forum przedstawienia innego rozwiązania. Zadzwoń na nasz całodobowy dział obsługi kart - 32 357 00 12, lub napisz do nas wiadomość w swojej bankowości internetowej i zerkniemy na Twoją kartę.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |