Odpowiedz

Płatność kartą za gry PS4/3DS

Witam,
mam pewien problem z zakupem gier za pomocą mojej karty kredytowej na platformie PlayStation Store i Nintendo eShop. Na PS4 dodaje kartę, czasem przejdzie a czasem wyskakuje błąd iż dane karty, które podałem są nieprawidłowe. Gdy mi się uda przejść dalej i spróbuje dodać fundusze do konta, to tak samo jak wcześniej wyskakuje mi, że dane są nieprawidłowe. Co ciekawe, kilka minut po próbie dodania funduszy, na telefon przychodzi mi powiadomienie od aplikacji "Moje ING", że dzienny limit został przekroczony. Próbowałem w aplikacji znaleźć opcje zmiany limitu, niestety bez skutku. Tak samo wygląda to na platformie eShop.

Dziękuję za pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
megarafal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (4 744 wyświetleń)

Re: Płatność kartą za gry PS4/3DS

megarafal z karty kredytowej możesz korzystać w ramach przyznanego limitu kredytowego.  Limity transakcyjne sprawdzisz w prosty sposób w Moim ING. 
Po zalogowaniu wybierz:
Moje finanse -> Karty i płatności telefonem -> Karta kredytowa -> Limity transakcyjne -> Edytuj limity.
Tutaj możesz zmienić ich wartości za pomocą kodu SMS. 

Jeśli nadal będziesz miał trudności, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią obsługi kart - 32 357 00 12. 
Zachęcam także do kontaktu przez czat w Moim ING. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 653 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy