19-02-2019 10:24
Dzień dobry,
zastanawiam się, czy jest możliwość "wyłączenia/zablokowania" opłat za kartę (opłaty naliczane jeśli nie wyda się określonej liczby pieniędzy kartą)? Aktualnie przebywam za granicą i przez kilka miesięcy nie będę miała możliwości ani potrzeby korzystania z tejże karty.
20-02-2019 10:29 | Edytowano: 20-02-2019 10:30
MiniMeanie niestety, nie mamy takiej możliwości. W takim przypadku proponujemy zamknięcie wcześniej karty w oddziale banku i zamówienia nowej, gdy będzie potrzebna. Karty wydajemy bezpłatnie. Czas oczekiwania na kartę to do 8 dni roboczych.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |