Odpowiedz

Opłata za kartę

Witam,

 

Otóz mój problem polega na tym, że została pobrana z mojego konta opłata za kartę, której fizycznie nie dostałem. Zamówiłem kartę do konta, lecz po 3 tygodniach nie przyszła do mnie, złożyłem reklamację, wyrobiono nową kartę, która również do mnie nie dotarła. W efekcie jestem dwa miesiące bez karty, dodatkow została pobrana ode mnie opłata. Nie wiem ile razy będe musiał jeszcze prosić o kartę, ale czy mogę się starać o zwrot opłaty za kartę, której defacto nie posiadam ?

 

Pozdrawiam,

Damian

ziutku
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
29-06-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 354 wyświetleń)

Re.: Opłata za kartę

Na podstawie reklamacji możesz się zwrócić do nas z prośbą o zwrot opłaty za kartę, której nie otrzymałeś.

Proszę również o kontakt telefoniczny z nami - 32 357 00 12, w celu sprawdzenia kiedy dokładnie ta karta została do Ciebie wysłana.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 323 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pożyczka

Dzień dobry chciałam zapytać czy przy potrzebie wzięcia 4 pożyczki gotówkowej bank dzwoni do pracodawcy w celu weryfikacji

05-11-2024
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej

@Alison Możesz zmienić metodę autoryzacji płatności na SMS. Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING...

04-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem  w aplikacjiEmotikon: Szczęśliwy

04-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy