29-06-2016 22:31
Witam,
Otóz mój problem polega na tym, że została pobrana z mojego konta opłata za kartę, której fizycznie nie dostałem. Zamówiłem kartę do konta, lecz po 3 tygodniach nie przyszła do mnie, złożyłem reklamację, wyrobiono nową kartę, która również do mnie nie dotarła. W efekcie jestem dwa miesiące bez karty, dodatkow została pobrana ode mnie opłata. Nie wiem ile razy będe musiał jeszcze prosić o kartę, ale czy mogę się starać o zwrot opłaty za kartę, której defacto nie posiadam ?
Pozdrawiam,
Damian
30-06-2016 10:17
Na podstawie reklamacji możesz się zwrócić do nas z prośbą o zwrot opłaty za kartę, której nie otrzymałeś.
Proszę również o kontakt telefoniczny z nami - 32 357 00 12, w celu sprawdzenia kiedy dokładnie ta karta została do Ciebie wysłana.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |