29-06-2016 22:31
Witam,
Otóz mój problem polega na tym, że została pobrana z mojego konta opłata za kartę, której fizycznie nie dostałem. Zamówiłem kartę do konta, lecz po 3 tygodniach nie przyszła do mnie, złożyłem reklamację, wyrobiono nową kartę, która również do mnie nie dotarła. W efekcie jestem dwa miesiące bez karty, dodatkow została pobrana ode mnie opłata. Nie wiem ile razy będe musiał jeszcze prosić o kartę, ale czy mogę się starać o zwrot opłaty za kartę, której defacto nie posiadam ?
Pozdrawiam,
Damian
30-06-2016 10:17
Na podstawie reklamacji możesz się zwrócić do nas z prośbą o zwrot opłaty za kartę, której nie otrzymałeś.
Proszę również o kontakt telefoniczny z nami - 32 357 00 12, w celu sprawdzenia kiedy dokładnie ta karta została do Ciebie wysłana.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024