05-10-2016 08:33
Dzień dobry.
27.09 dokonałem zamknięcia konta w jednej z placówek ING. Mam potwierdzenie na piśmie, logowanie do bankowości internetowej też nie działa, więc konto wygląda na nieaktywne. Wczoraj w skrzynce znalazłem list (wysłany 30.09, czyli już po zamknięciu konta) z ING, w którym znajdowała się nowa karta oraz instrukcja jej aktywacji. Skoro nie posiadam już konta w ING i nie mam jak aktywować karty, to czy będę ponosił jakieś koszty związane z wydaniem nowej karty? Czy spokojnie mogę zignorować fakt jej przysłania? Nie chciałbym dostać nagle po jakimś czasie wezwania do zapłaty za kartę z odsetkami, albo jakichś przygód z komornikami.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za opdpowiedź.
05-10-2016 08:42
@Logan303 Chciałabym pomóc i sprawdzić Twoją sytuację, natomiast forum jest nieszyfrowane i ogólnodostępne. Proszę, zadzwoń do nas 32 357 00 69.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024