05-10-2016 08:33
Dzień dobry.
27.09 dokonałem zamknięcia konta w jednej z placówek ING. Mam potwierdzenie na piśmie, logowanie do bankowości internetowej też nie działa, więc konto wygląda na nieaktywne. Wczoraj w skrzynce znalazłem list (wysłany 30.09, czyli już po zamknięciu konta) z ING, w którym znajdowała się nowa karta oraz instrukcja jej aktywacji. Skoro nie posiadam już konta w ING i nie mam jak aktywować karty, to czy będę ponosił jakieś koszty związane z wydaniem nowej karty? Czy spokojnie mogę zignorować fakt jej przysłania? Nie chciałbym dostać nagle po jakimś czasie wezwania do zapłaty za kartę z odsetkami, albo jakichś przygód z komornikami.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za opdpowiedź.
05-10-2016 08:42
@Logan303 Chciałabym pomóc i sprawdzić Twoją sytuację, natomiast forum jest nieszyfrowane i ogólnodostępne. Proszę, zadzwoń do nas 32 357 00 69.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024