05-10-2016 08:33
Dzień dobry.
27.09 dokonałem zamknięcia konta w jednej z placówek ING. Mam potwierdzenie na piśmie, logowanie do bankowości internetowej też nie działa, więc konto wygląda na nieaktywne. Wczoraj w skrzynce znalazłem list (wysłany 30.09, czyli już po zamknięciu konta) z ING, w którym znajdowała się nowa karta oraz instrukcja jej aktywacji. Skoro nie posiadam już konta w ING i nie mam jak aktywować karty, to czy będę ponosił jakieś koszty związane z wydaniem nowej karty? Czy spokojnie mogę zignorować fakt jej przysłania? Nie chciałbym dostać nagle po jakimś czasie wezwania do zapłaty za kartę z odsetkami, albo jakichś przygód z komornikami.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za opdpowiedź.
05-10-2016 08:42
@Logan303 Chciałabym pomóc i sprawdzić Twoją sytuację, natomiast forum jest nieszyfrowane i ogólnodostępne. Proszę, zadzwoń do nas 32 357 00 69.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |