04-04-2017 16:53
Witam.
Czy jeśli zamówię nową kartę do rachunku, to czy muszę ją odebrać osobiście czy ktoś inny może odebrać przesyłkę jeśli mnie nie będzie wtedy w domu?
05-04-2017 16:48
Zamówioną kartę płatniczą wysyłamy do Ciebie zwykłym listem na adres korespondencyjny, który widnieje w naszym systemie. Wysłanie karty tym sposobem nie wymaga weryfikacji tożsamości podczas otrzymania przesyłki. Kartę wysyłamy nieaktywną. Kod PIN nadajesz sam przez infolinię naszego banku pod numerem 32 357 00 02 (widnieje on w instrukcji dołączonej do karty) lub w swojej bankowości internetowej Moje ING.
Jestem na etapie kompletowania dokumentów do kredytu hipotecznego. Proszę o informacje:
1. Czy można zawnioskować o wycenę nieruchomości już na etapie składania dokumentów?
2. Jaki jest czas oczekiwania
... 14-10-2024Pamiętam do dzisiaj jak mnie hasło maskowane denerwowało. To był pierwszy bank (a nie miałem w życiu jednego) gdy pierwszy raz się z tym spotkałem. Hasło maskowane doprowadzało do irytacji. A dzisiaj
... 14-10-2024... 14-10-2024
@maszaikasza:
Oczywiście postuluje, jako jeden z wielu użytkowników, o udostępnienie użytkownikom opcji wpisywania hasła w całości, co przynajmniej umożliwi ustawienie sobie hasła o odpowiedniej długoś