04-04-2017 16:53
Witam.
Czy jeśli zamówię nową kartę do rachunku, to czy muszę ją odebrać osobiście czy ktoś inny może odebrać przesyłkę jeśli mnie nie będzie wtedy w domu?
05-04-2017 16:48
Zamówioną kartę płatniczą wysyłamy do Ciebie zwykłym listem na adres korespondencyjny, który widnieje w naszym systemie. Wysłanie karty tym sposobem nie wymaga weryfikacji tożsamości podczas otrzymania przesyłki. Kartę wysyłamy nieaktywną. Kod PIN nadajesz sam przez infolinię naszego banku pod numerem 32 357 00 02 (widnieje on w instrukcji dołączonej do karty) lub w swojej bankowości internetowej Moje ING.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |