14-09-2017 13:01
Witam,
Czy na Mojej Karcie ING mogę umieścić wykonane przeze mnie zdjęcie? Aktualnie na stronie banku jest informacja o możliwości wyboru wizerunku z galerii banku, czy możliwość umieszczania zdjęcia na karcie jest wyłączona?
Druga kwestia to problem z zamówieniem Mojej Karty ING do Konta z Lwem Direct. Po złożeniu wniosku o wydanie karty w bankowości elektronicznej pojawia się komunikat, że nie posiadam konta wymaganego do zamówienia tej karty.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
14-09-2017 13:12
Obecnie możesz wybrać jedynie wizerunki widoczne w naszej galerii. Pracujemy nad możliwości projektowania własnych wizerunków do zamawianej karty. Ciężko mi się odnieść do tego co może być powodem komunikatu, który widzisz. Proszę zadzwoń do nas 32 357 00 69 lub napisz widomość przez Moje ING. Przez forum nie mam żadnego dostępu do danych klientów.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |