08-06-2021 18:56
08-06-2021 18:54
09-06-2021 20:15
Przykro nam, że podjąłeś taką decyzję
Jeżeli w przyszłości będziesz zainteresowany naszą ofertą, zapraszamy do kontaktu.
21-07-2021 12:39
Nie będę jak to mówią do 3 razy sztuka Wy mieliście wszystkie 3 !!!!
Pozdrawiam i życzę wielu zadowolonych klientów przy takim podejściu !
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |