12-11-2017 13:26
Witam mam dwa pytania.
1. W piątek wieczorem wpłaciłem kartę dziś jest niedzieleni nie widzę spłaty na karcie
2. Czy można spłacać kartę na 3 razy? Na spłatę mam czas do 27.11 dziś mam zamiar spłacić 300 zł jutro 700 zł a po jutrze resztę czy mogę tak robić?
12-11-2017 16:44 | Edytowano: 12-11-2017 16:47
13-11-2017 08:02
Ciekawy jestem, czy karta zmienia saldo po wykonaniu spłaty czy dopiero w chwili księgowania?
To oznaczałoby, że karta nie działa w pełni online. Może ktoś z Banku opisze sposób księgowania wpłat, zmiany salda i dostępnych środków.
13-11-2017 08:25
13-11-2017 09:53
13-11-2017 09:57
To trochę lipa. Przy systemie online powinna swobodnie działać zmiana dostępnych środków na karcie.
Tak jak jest w przypadku debetowych i np. wpłat we wpłatomacie czy zasileniu rachunku np. z oszczędnościowego.
14-11-2017 08:59
Jest to produkt kredytowy stąd inny sposób rozliczania.
Księgujemy spłaty karty kredytowej tego samego dnia, jeśli dyspozycję złożysz w dni robocze oraz w soboty do godz. 20.00. Spłaty zlecone po tej godzinie lub w dni wolne (niedziele, święta) księgujemy następnego dnia roboczego.
14-11-2017 09:52
No tak rozumiem księgowanie, saldo, ale zmiana dostępnych środków powinna nastąpić w chwili spłaty.
Posiadam kartę kredytową. Spłacam ją i mam po chwili zwiększone dostępne środki na karcie. Księgowanie następuje później, o czym bank nawet informuje mnie w powiadomieniu push.
15-11-2017 10:12 | Edytowano: 15-11-2017 10:12
mcumberpl, zmiana salda dostępnego na rachunku karty kredytowej nie występuje w momemcie spłaty, ponieważ w pierwszej kolejności rozliczamy między innymi odsetki, prowizje, itp. Ze względu na specyficzny charakter rozliczenia, pieniądze udostępniamy po zaksięgowaniu transakcji.
15-11-2017 11:37
Oparłem się o posiadaną kartę (inny bank), która po dokonaniu spłaty automatycznie zwiększa mi środki.
Rozumiem, że w ING jest inaczej, zgodnie z Twoim opisem.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024