Odpowiedz

Hello!

SteveWaype
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
02-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 044 wyświetleń)

Re: Hello!

@SteveWaype Hello! Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 039 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Jak usunąć zastrzeżoną karte

Witam posiadam konto w waszym banku, i niestety ze względu ba to że zgubiłem karte musiałem ją zastrzec, ale dalej sie wyświetla w kategorii karty a ja jej tam już nie chce. z góry dziękuje za pomoc

10-04-2025
Re.: Kredyt hipoteczny, czas analizy obecnie

Zostawiam dla innych: 

1. Czasy rzeczywiste u nas pokrywały się co do dnia z czasami procesowymi na stronie ING. Analiza wniosku rozpoczęła się po 5 dniach od jego złożenia, decyzję ostateczną mieliśmy

...

10-04-2025
Re.: Przelew z Freedom24 -> ING w USD, bank korespondent

Listę banków, z którymi współpracujemy znajdziesz na naszej stronie, tutaj

W wykazie mamy nazwę banków korespondentów dla danej waluty oraz kody SWIFT 

10-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy