21-06-2020 15:39 | Edytowano: 21-06-2020 15:42
22-06-2020 16:59
Witaj, jeśli zablokowałeś czasowo kartę, to możesz jej odblokować w ciągu 30 dni w Moim ING w szczegółach karty przez zakładkę ,,Odblokuj kartę".
Gdy ta opcja nie jest dostępna, to zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 12. Kartę powinieneś mieć przy sobie.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024