21-06-2020 15:39 | Edytowano: 21-06-2020 15:42
22-06-2020 16:59
Witaj, jeśli zablokowałeś czasowo kartę, to możesz jej odblokować w ciągu 30 dni w Moim ING w szczegółach karty przez zakładkę ,,Odblokuj kartę".
Gdy ta opcja nie jest dostępna, to zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 12. Kartę powinieneś mieć przy sobie.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |